Učenici 7. d razreda s učiteljicom Jelom Galunić sat matematike su proveli u školskom dvorištu rješavajući problemsku situaciju u kojoj je bila neizostavna primjena matematike.
Problem koji je trebalo riješiti je računanje visine stabla u školskom dvorištu. Nakon raznih prijedloga za rješavanje postavljenog problema, učenici su odlučili primijeniti sličnost trokuta pri rješavanju problema. Ponovili su potrebne informacije i podijelili zaduženja. Podijelili su se u 3 grupe te računali visinu istog stabla kako bi međusobno mogli usporediti dobiveni rezultat.
Najprije su zajedno odlučili kojem će stablu mjeriti visinu (odabrali su stablo sjenu kojem su u potpunosti mogli izmjeriti duljinu). Za potrebne podatke sličnog trokuta su iskoristili visinu člana grupe te duljinu njegove sjene. Mjerili su, slagali omjere, rješavali jednadžbe, malo se koristili i kalkulatorom te su na kraju sve tri grupe došle do približno jednakog rezultata.
Provedena aktivnost je jedna od aktivnosti u sklopu eTwinning projekta „Matematika u prirodi“ u kojem sudjeluju Patricia, Leona B., Lara, Tihana, Leona K. i Marta, a kojemu je cilj otkrivati ljepote matematike i njene primjenjivosti u mnogim svakodnevnim situacijama te objašnjavanje i povezivanje mnogih prirodnih zakonitosti i pojava s matematikom. eTwinning projekt se provodi u sklopu Erasmus+ projekta „Our Rule- Healthier & Greener School“.
Nema komentara:
Objavi komentar